نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



تبلیغات یک عاشق



موضوعات یک عاشق



تبلیغات یک عاشق



موزیک و سایر امکانات






[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 1:12 | |







دختر 14 ساله نابغه ایرانی در کشور آلمان + عکس

دختر 14 ساله نابغه ایرانی در کشور آلمان + عکس  www.taknaz.ir
 
دختری ایرانی بنام مینو تیزابی که چهارده سال سن دارد در آلمان موفق شده است تحصیلات متوسطه (دیپلم) را با معدل 1.0 که بالاترین نمره ممکن در آلمان است به پایان برساند.
 
به گزارش تک ناز تاکنون هیچ دانش آموزی در این سن و با این معدل موفق به دریافت دیپلم تحصیلات متوسطه در آلمان نشده است.
 
مینو معتقد است از داشن آموزان دیگر باهوشتر نیست ولی همه معلمان و مسئولین مدرسه ای که او در آنجا دوره دیپلم اش را گذرانده است مینو را یک نابغه می‌دانند.
مینو در سه سالگی قادر به خواندن بود و در شش سالگی بدون گذراندن کلاس اول و دوم تحصیلاتش را از کلاس سوم آغاز کرد و یکسال بعد کلاس پنجم را در سه هفته به پایان رساند.
 
دختر 14 ساله نابغه ایرانی در کشور آلمان + عکس  www.taknaz.ir
 
بزرگترین آرزوی مینو دریافت معدل یک بود که اکنون به این آرزویش رسیده و گفته است که قصد دارد در دانشگاه شهر هایدلبرگ و یا مونیخ در رشته پزشکی ونهایتا تحقیقات پزشکی ادامه تحصیل بدهد و هدفش از انتخاب این رشته نجات جان انسانهاست که آن را یک وظیفه برای خود می‌داند.

پدر مینو آقای جمشید تیزابی هم گفته است که تمام تلاش خود را برای ادامه تحصیل دخترش انجام خواهد داد.

البته نه تنها بهره هوشی بسیار بالا و استعداد فوق العاده مینو، که رفتار او در برخورد با همکلاسیان و معلمانش نیز موجب تحسین بسیاری از مردم آلمان شده است.


[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 8:46 | |







کودکی 9 ساله و نابغه که فقط پول پارو میکند! +عکس

کودکی 9 ساله و نابغه که فقط پول پارو میکند! +عکس
كیئرون ویلیامسون پسر بچه ۹ ساله انگلیسی اندك اندك از راه فروش تابلوهایش به یك میلیونر تبدیل می شود. تابلوهای او ظرف مدت كوتاه ۱۵ دقیقه از طریق تلفن یا اینترنت توسط خریدارانی از سراسر جهان خریداری می شوند.
 
برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 20:20 | |







ماجرای دختری که با آواز مادرش از کما خارج شد !

دختر ۷ ساله‌ای که بر اثر خونریزی مغزی به کما رفته بود با آواز خواندن مادر در گوشش از کما خارج شد.

 

                                         برای مشاهده به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 14:20 | |







ازدواج جوان ۲۵ ساله با مادربزرگ ۸۰ ساله خود !! + عکس

اخبار رسیده از هندوستان حاکی از آن است که یک جوان ۲۵ ساله هندی، با مادربزرگ ۸۰ ساله خود ازدواج کرد.این جوان هندی که «نارایان بی سواس» نام دارد، در مورد علت این اقدام خود گفت: بنده با مادر بزرگم ازدواج کردم تا بتوانم بهتر به او رسیدگی کنم و کارهایش را انجام دهم! بدون شک من در نقش یک همسر بهتر می توانم به او رسیدگی کنم تا در نقش یک نوه. همسر احساس مسئولیت بیشتری نسبت به همسر خود دارد تا نوه!

«نارایان بی سواس» که در یک زمین کاشت برنج کار می کند، در ادامه افزود: مادر بزرگ من هم از ازدواج با من که یک جوان هستم بسیار خوشحال است. ما مراسم ازدواج سنتی در هندوستان را برگزار کردیم.

 

                       برای مشاهده عکس به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 14:16 | |







خانم زيباي چيني به بازار آمد!

 خانم زيباي چيني به بازار آمد!

صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود ، گوی سبقت را در تولید ‘زن مصنوعی’ از دیگر کشورها ربودند

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، سایت العربیه (Al Arabiya) شنبه ۲۶ فروردین (April 14) گزارش داد: «صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود ، گوی سبقت را در تولید “زن مصنوعی” از دیگر کشورها ربودند.» زنى که چینی ها ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد. به گفته صنعتگران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که “تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است. بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سیلیکون که پیش از این پزشکان برای بزرگ کردن سینه های زنان استفاده می کردند و قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است.
مدیر شرکت چینی تولید کننده ى این محصول می گوید: «ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی، به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست.» با این حال محصول جدید چین آن گونه که در مجله “سیدتی” چاپ امارات منعکس شده است، موافقان و مخالفان تندى دارد. در گزارش منتشر شده در این مجله ى زنانه، نظر ۱۰۰ نفر از مخالفان و موافقان ساخت زن مصنوعی آمده است. اغلب مصاحبه شوندگان، بویژه زنان بر مخالفت با خرید آن تاکید کرده اند.
گروهی از این افراد تنها مخالف قیمت بالای خرید آن بوده اند و (۷۰۰۰ دلار) را زیاد مى دانند. یک متخصص بهداشت روانی نیز با ابراز نگرانی از ورود چنین تولیدی به بازار، از کشورهای اسلامی و عربی خواست به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، در غیر این صورت این کشورها شاهد پدیده ای به نام زن مصنوعی خواهند بود. اما یکی از زنان در مقام دفاع از حقوق زنان به صراحت خطاب به مردان گفته است: «خوشحال نباشید همین شرکت چینی گفته است بزودی محصول “مرد مصنوعی” را نیز به بازار ارائه خواهد کرد.» شایان ذکر است که مدتهاست زنگ های هشدار برای بشریت به صدا درآمده است و کارشناسان و دلسوزان نسبت به سرانجام وضعیت اخلاقی و معنوی و حتی مادی انسان اعلام خطر کرده اند.
این خبر نیز مهر تاییدی بر این روند نامیمون است .روندی که سرانجامی جز نابودی کانون گرم خانواده و روابط آرام بخش عاطفی و جنسی میان زن و شوهر نخواهد داشت.

لطفا نظر خود را در مورد این پدیده اعلام کنید. 


[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 1:20 | |







یکی از معجزات قرآن خبر دادن از این دریای عجیب است!

در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توانید در سجیه دید، این شمالی ترین شهر دانمارکیهاست، جایی که دریای بالتیک و دریای شمال بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این راستا بوجود می آید.

In a tourism filled city of Skagen you can see this incredible natural sight. This city is the most northern point of Danish people…..where the Baltic sea “meets” the North sea. Two different seas can not be combined together thus creating this line


و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.
سورة مبارکه الرحمن
مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20)  فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22)
19. دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20. اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21. پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنید؟ 22. از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏شود.

سوره مبارکه فرقان آیه 53:
« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»
و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.


[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 22:9 | |







نکات جالبی درباره سایتهای اجتماعی

1. هر دقیقه 13 ساعت فیلم بر روی Youtube قرار می گیرد.

2. 412/3 سال برای مشاهده تمام فیلمهای Youtube لازم است.

3. هر روز یک میلیارد بار فیلمهای Youtube مشاهده می شود.

4. 13 میلیون مقاله در Wikipedia در دسترس است.

5. سه میلیارد و ششصد میلیون عکس تا جون 2009 در Flickr آرشیو شده است. به ازای هر دو نفر از جمعیت زمین یک عکس وجود دارد.

 


[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 22:8 | |







عکس خبر / متین ، کودک مغناطیسی در تبریز!

تبریز - خبرگزاری مهر : متین کودکی 6 ساله که بدنش خاصیت مغناطیسی عجیبی دارد ...

 

 

 


[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 22:8 | |







امتحان کنید جالبه! (عکس)

 


[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 22:8 | |



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد